![]() |
På jobbet arbetar vi just nu parallellt med privatpersoner och företagskunder. Vi har märkt en ökad efterfrågan från företag och det är jättekul att få hjälpa till med kontorsinredning. De som kontaktar oss har en vision om att fräscha upp kontoret men få har en tanke på att inredningen faktiskt är en del av företagets visuella kommunikation. Inredningen är den sista biten som också bör hänga med i företagets kommunikativa uttryck. Glömmer man bort det så haltar helhetsintrycket. Tänk på lyckade företag som till exempel Google. Hur många är det inte som hört talas om deras coola kontorsmiljöer där man kan cykla mellan de olika avdelningarna. De satsar enorma summor på inredningen. Inte bara för att det ska vara härligt att hänga på kontoret utan för att det finns en ekonomisk nytta i det. De vill främja medarbetarnas kreativitet och öka engagemanget. De vill ingjuta en stolthet i att vara en del av företaget. Att det dessutom pratas om deras häftiga miljöer över hela världen adderar ju än mer värde till företaget. PR när den är som bäst. Inredning är alltså mer än att hänga upp den senaste lampan ovanför skrivbordet. Det kan också stavas varumärkesbyggande och då är det en god idé att gifta samman den grafiska profilen med kontorsmiljön. Kontakta oss gärna om ni behöver arbeta med den sista biten av den visuella kommunikationen. Vi hjälper er mer än gärna. Fantasin och kreativiteten behöver man jobba med även i vuxen ålder...
Läs om den andra sidan av myntet här. Vi kikar in här på midsommarafton igen!
![]() |
Foto: Pinterest |
Om Google var lika bra på kundservice som på inredning hade det varit perfekt men kundsidan glömde de visst.
SvaraRaderaVad trist att du upplever det så. Vi använder deras tjänster varje dag och är mer än nöjda. Vi skulle aldrig klara oss utan att t ex kunna googla. Tack för kommentar och ha en bra dag!
Radera