2014-11-18

PREMIÄR FYRTIOÅRSKALAS

I helgen var jag och min man bjudna på vår första fyrtioårsfest. Herregud vilken härlig känsla det var på kalaset! Det var femtiotalet människor där inte alla kände varandra men där stämningen ändå var avslappnad, uppåt och varm. Hon som fyllde år höll ett underbart tacktal där hon berättade om hur hon studerat sina döttrar när de knåpat ihop länkar till armband. Hon drog parallellen till hur hennes vänner träffats genom att exemplifiera hur en relationen ledde till en annan som i sin tur resulterade i barn. Jag började nästan gråta eftersom det hon sa var så fint och sant och eftersom jag är så tacksam för alla fina relationer jag har i mitt liv.

Jag är dålig på att ta foton på fester så jag kan tyvärr inte bjuda på någon bild. Nästa gång...

Foto: Pinterest

























Nu är jobbveckan i gång och vi har en hel drös leveranser att ta tag i. Vi återkommer på fredag med ett nytt, förhoppningsvis längre, inlägg och bjuder tills dess på inspirationsbilder till hemmet.

Foto: Pinterest


Foto: Pinterest

























Läs om den andra sidan av myntet här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar