2014-10-14

SJUK MEN VARM

En ny vecka är igång och halsontet som var streptokocker har äntligen släppt med hjälp av medicin. Jag kunde vara med på Lizas mans födelsedagsmiddag via Skype. De placerade mig vid kortänden av bordet så vi skulle kunna se varandra och det funkade riktigt bra, kändes som om jag var med på festen. En fördel med att vara sjuk är att få vila och nu känner jag mig piggare i huvudet.

I morse var vi på ytterligare ett roligt kundmöte där vår uppgift förhoppningsvis blir att vara med i processen vid en renovering av ett kontor. Vi lämnar offert på fredag och förhoppningsvis drar det här arbetet igång direkt. Känns som ett riktigt roligt uppdrag med seriösa och kompetenta beställare. Just den här typen av uppdrag där vi arbetar fram hur den fysiska visuella kommunikationen ska se ut är riktigt, riktig roliga och vi kommer att jobba aktivt med att få in fler uppdrag av den typen.

Konstruktion eller dekoration? Foto: Pinterest

























Att få ta del av tankarna bakom företagens synliga identitet för att sen förlänga den ända ut i inredningen är spännande och det är givande att kunna hitta på de där lösningarna som känns genomtänkta och kundunika. Kreativa utmaningar som gör att vi trivs med vårt val att starta företag och att jobba med det vi brinner för. Nu ska vi snart iväg på nästa möte så dagens inlägg blir kort. Ikväll är det dags att leta badrumsinredning. Söker med ljus och lykta efter en rund spegel med mässingsram.

Läs om den andra sidan av myntet här.

Vi hörs!

Resebolag? Foto: Pinterest




Älskar taket! Foto: Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar